onsdag 10 augusti 2011

Kapitel 6-The sound of your voice.


Kapitel 6-Fiiiiiiiiiiina!!!
Fyra veckor senare…
Good morning sunshine. Sa Carin och kom in med en bricka.
Good morning, mom. La jag till.












It’s 10 and Justin and Scooter is picking up your friend. Sa hon och la sig bredvid mig.
She’s going to freak out. I’ve told her about Justin, but she’s like the ultimate fan girl. Skrattade jag och åt lite på mackan. Sen jag och Justin pratade om att jag blivit våldtagen så har allt blivit lättare.
Don’t worry, it’s breakfast for Justin. Sa hon och log. När dörren öppnades där nere och jag hörde Finas röst så sprang jag ut i korridoren och ner för trappan. Jag tjöt av lycka. Vi kramades sen pussade hon mig. På munnen.



























 Jag skrattade och kramade henne igen.
Var är dina föräldrar? Sa jag när vi bar upp hennes två väskor.
På väg mot new York. Svarade hon och när vi tillslut kom in i mitt rum så stod hon och gapade.
Det bli bättre. Sa jag och öppnade dörrarna till garderoben. Vi gick in och skrek.
Jag har en present till dig. Sa jag och kollade bland skorna. Jag hade några skolådor med skor.


































Jag tog fram en Jimmy choo låda och gav till henne. Hon hoppade upp och ner medans hon öppnade och stängde.
Tack, tack ,tack! Upprepade hon och kramade mig.
Jag skrattade och kramade henne. När Justin kom in i mitt rum och satte sig i fåtöljen så skrattade både jag och Fina. Jag satte mig i hans knä. Han klämde mig lätt på rumpan så att jag flög upp. Både han och Fina låg vikta på golvet av skratt. Jag stod där och såg ut som gud vet vad?
You’re such a douche bag. Sa jag ironiskt, men kunde inte hålla mig för skratt sen heller.
We’re going to New York tomorrow. Sa Justin när vi slutat skratta. Han flinade?
Then i have to come with you. Blah Blah Blah. Sa jag och skrattade.
Exactly, you get it. Sa Justin med Kaxig röst, jag skrattade lite och kastade kammen som jag höll i handen på honom. Han hukade sig men fångade kammen.
So what’s up there? Sa Fina och Jag satte mig I hennes knä.
Ellen Degeneres. Sa han och flinade fortfarande?
Okay. Svarade Fina. Vi satt i mitt rum tills Justin skulle gå. Han var antagligen bara här för att se om han kunde väcka mig på sitt onda sätt igen eller för att berätta om New York.

Okej vad var det där för flin? Frågade Fina och jag instämde och svarade ”vet inte”. Vi bestämde oss för att ta min cykel och cykla runt stan. Jag tog på mig en rosa tröja och ett par shorts och vi gick sedan ut. Jag skjutsade henne runt staden. Vi stannade vid en kiosk.
























Vi sprang in och köpte godis, dricka och hyrde en film. Vi skulle ha Girls Night Home, som vi kallade det.
Skit kul. Vi cyklade hem, men eftersom att klockan bara var strax efter 15 så sprang vi ut till poolen en stund istället för att börja med kvällen nu. Vi låg på våra madrasser och flöt i säkert 2 timmar. 


Fina somnade och jag kollade i en bok. Vi skulle ut och äta vid sex så vi fick gå upp nu. Vi duschade och tog sedan på oss. Varken jag eller fina brukade sminka oss så vi fixade bara håret och sen invigde jag mina Jeffrey Campbells.
Vi åkte till en restaurang och åt. Jag och Fina tog varsin lax bit med sås och potatis. Vad de andra tog gör det inte så intressant så vi struntar i det.
När vi kom hem sen så satte vi oss vid tvn i mitt rum och såg på Van Helsing. Men filmen var ganska tråkig så vi somnade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar